8/14/10

UDAH 3 THN......

hurm.....ptg td (14.8.2010), aku wat decision yg gila lg.....aku x pernah buka puasa utk minggu pertama bln ramadhan kat uma.....dah 3 thn da.....2 sbb aku nk blk...lebih2 lg tgk status org nk blk...huhu

aku pun pack x smpi 20 mnt, bg taw roy yg aku nk blk cuz roomate dgn housemate aku yg laen sume kuar....aku pun bertolak kul 4.20P.M...

smpi kat tmn herba,gopeng, aku nmpk awan berwarna biru gelap berarak menuju ke direction aku.....ati aku da x sedap da....huhu...time 2 hujan lebat bangat.......on d way nk masuk pekan gopeng, viper aku tercabut......adui.....ade je......tp aku rase nie alamat dr tuhan yg aku x perlu blk.....so, aku tunggu hujan relax skit, aku pun mengambil keputusan blk utp..huhu

tp b4 dat, aku da langgar da byk lopak air, mmg licin ah..maklum ah jln kat perak nie, x rata....huhu...aku terus direct btulkn kete aku, RM 30 terbang..... nmpknye aku dpt buka puasa kat uma bile last week of ramadhan je ah....huhu....papepun..aku bersyukur selamat.....huhu.....nie sume sudah tercatat.....

No comments:

Post a Comment