12/18/10

RODEO or EARTHQUAKE??? hurm.....

hahaha....ari nie dlm sejarah....adek aku first time bawak kete...lps subuh lg da kuar da carik parking space yg luas utk train.....aku pada mulanye malas nk ikut cuz jap lg nk g jogging...tp xpe ah, nk gak teman....

nasib la bkn aku yg tukang ngajo nye...klau x mmg melilih air mata adek aku...mujurlah papa aku yg ajar....
b4 dat, papa aku da ajar da adek aku mane gear,mane clutch, break n minyak....

saatnye telah tiba, dgn mengikut langkah yg btul, mula2 tkn clutch masuk gear satu, lpskn clutch skit n tekan minyak skit.....ZAZ!!!!! earthquake berukuran lebih kurang 4.3 scala ritcher melanda dlm kete aku...saya ulangi dlm kete aku....oh gosh....(gelek kepala aku) .....duduk belakang kete mcm naek rodeo...haha

dan "earthquake" 2 berlaku sbnyk 4 kali,....sabo jela...naseb adek yg bawak...klau org lain...hurm...paham2 je la ye...haha....lps 2 mcm biase, boleh tahan ah...tp xleh beat aku ah...haha....balik uma, emak aku ketawa bile dgr cite aku...haha...adek aku pun ketawa...mmg x de perasaan tul....

No comments:

Post a Comment