1/30/11

Sewaktu berjogging...

Dahulu semasa zmn jahiliah, aku malas gile nk g jogging. Pama aku da puas ajak tp still aku berdegil. Tp skrg alhamdulillah aku dpt kesedaran betapa pentingnye keluar peluh. Ape yg menarik pada aku bile time jogging ialah dpt melihat kejadian tuhan. Sbb 2 aku lg suke g jog pg2 cuz view die lg lawa. Pada aku sunrise lg lawa dr sunset... Lg pun aku suke lari sejuk2, tp peluh tetap kuar gak... Aku klau jogging aku mesti pki earphone(teringin nk bli earphone yg bluetooth, mahal sgt ah) dgr lagu... Nnt selalu la aku berangan time lari. Seolah mcm ade org tgh shooting utk video clip aku(style mcm video clip the sciencetist coldplay) haha.... Lgpun klau pg2 aku dpt jaga skit pandangan mata aku cuz x rmi sgt org... Akhir kata, have a healthy lifestyle. (btw,1st time tulis blog pki handset)

No comments:

Post a Comment