7/6/10

2/3 to go......insyaALLAH......



wokay.....syukur alhamdullilah....skrg umo aku da 19 thn....I had been live in the earth for 1/3 of normal human life....I have another 2/3 to go.....next 1/3 would be crucial in order to have a great and happy life for the last 1/3......

the 1st 1/3 nie lazimnye dan secara general nye mase dimana aku menimpa ilmu + carik pengalaman hidup....bile aku recap blk, cpt mase berlalu....aku ingt lagi mase skola rendah aku ejek2 org (hahaha), g tusyein.....2 sume tinggal kenangan....so the 1st 1/3 nie x hbs lg....ade skit lg nk dihbskn....klau aku keep on what I am doing and planning rite now insyaAllah the next 1/3 akn menjadi lapang dan cerah hidupku dimana dpt kerjaya yg baek, kesihatan yg baek, dan kumpul duet byk2....da kumpul duet byk2, da ade uma, kete baru, baru aku planning to have family....time 2 ah searching mode aku bermula...habis-habisan...tp klau da ade, aku propose je ah...ape susah...klau xnk carik laen...bak kate rumate aku,FJ.....hahaha

wokay, for the last 1/3, hurm....time nie aku rase da tibe mase aku tgk ank2 aku bertapak, bergerak ke hadapan memajukn bangsa dan juga maruah keluarga.....dan time nie jugak aku kne lebih byk amal....dan time nie jugak aku berkeinginan untuk wat satu rancangan discovery dimana aku melancong sekeliling dunia menziarah keadaan pelajar MALAYSIA....hurm, menarik 2....tp time 2 ank aku da masuk U ah....xde pening kepala lg....bg je duet, pandai2 ah ko urus, tp I always keep monitoring them...

so, nie sekadar plan saje......segala-galanye ditentukn oleh ALLAH....so rite now, I just keep my head down and moving forward for a better life in the future......VAMOS....

No comments:

Post a Comment