7/6/10

APE BEST NYE DUK KAY ELL???????????



wokay......dulu mase aku duk JAY BEE aku xcited gile bile dgr papa aku ckp nk pindah KAY ELL.......at last dpy gka idup kat bandar secara maksimum...hahaha...tp malangnye aku xdpt rase suasana nk pindah cuz aku kat kampus time 2..huhu....wat decision duk uma mane pun aku x ikut...huhu...tgk cuti mid sem je, uma 2 da siap da kemas...huhu....

perkara pertama yg aku notice keburukan kat KAY ELL nie, masakan die org x sedap langsung....mcm mane ah boleh jd bini org....x paham aku....mee kari da mcm mee sup...name je murtabak singapore, tp rase haram gile...cume satay je aku agak berpuas ati ah....tp overall mmg x leh lyn JAY BEE ah, chicken chop,murtabak,mee rebus,mee bandung, mee kari, laksa johor, yong tau foo, otak2 hurm...mmg terangkat ah mkn....skli sekala blk jb mmg dinanti-nanti kn...mmg duet 2 reserve utk mkn je...HEAVEN doe!!!

2nd, serius aku menyampah dgn pemandu dan penunggang warga KL.....bawak kenderaan mcm bapak die punye jalan....especially kat tmpt aku nie.....sabo je aku lalu kat gerai tepi jln...suke ati die org je nk sesak jalan...nk parking 2 boleh tp jgn ah tgh sgt....walaupun ko pakai kete bapak gaban besar, nie x bermakna ko ade lesen nk park sesuke ati.... lg satu, die org bkn nk bg signal bile nk belok....ish....tahan aku menunggu nk lintas,rupe2nye nk belok...mmg kurang asam....drive kat KL mmg kuat mencarut ah aku dlm kete....

3rd, org KL lg penting kn die org punye aset n fashion...kepala otak ko.....duet dlm bank kosong...utang keliling pinggang....kete ber"DEGANG" .....shopping berlagak mcm org kaya....sedar sikit.....ingt dimana bumi dipijak disitu la langit dijunjung....

4th, budak2 die kurg ajar....tp bkn mereka dan kwn2 aku yg knl ah...nie cite pasal stranger....rmi sgt budak2 yg "HUHA-HUHA"....wei, jauh lg ah korg punye journey....taw keje nk enjoy je...aku jotos kepala karang baru taw...ish.....berlagak mcm org tue....nk pegang ank dara org 2 berpada-pada ah skit...nie public ah senget..... sopan skit....adui....

5th, nk kuar uma punye ah susah....klau nk drive kuar 2, klau aku kuar 7-10 am 0 4-8 pm mmg carik pasal ah....klau duk jay bee anytime bole kua...klau jam 2 x ah gerak mcm siput....

so, overall JAY BEE mmg aman bahagia ceria makmur.....lengkap....dan aku akn tinggal selamanye di JAY BEE.....sape2 yg bergelar kawan kpd aku, klau nk turun jb 2, bg taw ah....aku tunjuk korg hot spot...haha...tp timing kne same dgn aku ah bile turun jb...hehe....


No comments:

Post a Comment