9/25/10

ADE ape DGN muke AKU??? hehe

wokay...let make it clear.....dan aku rase nie post yg kedua isi yg sama (refer title pengaruh hollywood stars).....mmg muke aku superb garang....mmg aku xleh nk deny dat.....susah doe muke aku nk senyum...aku taw senyum 2 sedekah...but indeed aku xleh nk senyum selalu...haha.....

sape kata aku garang??? aku x garang la....aku marah mesti ade sbb....xkn la org dtg kat aku senyum2 dgn tone yg lemah lembut, tibe2 aku nk marah...x kn?? x usah takut dgn aku....aku nie kwn ko gak....kalau ko ade pape nk tanye o nk tegur kat aku, ckp je....tp ko kne tgk gak, jgn time aku emo2....time aku emo2 tu bile ko nmpk bile aku jalan yg agak laju sambil handphone kat tgn aku...klau aku x dlm pemerhatian ko, ko boleh refer status gtalk o facebook aku, tgk emo x?? klau x, aku okay ah 2...hehe

so, jgn takut dgn aku lg, aku manusia biasa, ade jugak perasaan marah...ehe.....lg 1, jgn ckp aku selalu sedey2....no3......aku kdg2 suke termenung, sbb 2 ko ckp aku sedey...aku termenung ade sbb 2....tgh pikir pasal keje....so, tegur la aku selalu.....

No comments:

Post a Comment