11/16/10

SEM 5 = 2nd YEAR 1st SEM

salam...kini ku kembali setelah lama menyepikn diri...hehe.....ok....actually aku xtaw nk tulis ape....tp aku nk cite jelah pasal sem ni since da hampir smpi ke penghujungnye....

ape yg bestnye sem ni, aku rase enjoy duduk V3A ni....katil besaUUUUU!!!! sedap je badan tido...dulu klau duk V2, nk pusing 180 degree pun x leh...kecik sgt...huhu....walaupun duk tingkat 4, tp pada aku 2 bkn masalh besar cuz gua da fit skrg bai....hahaha.....(poyo)....

dr segi study pulak, aku rase thn nie boleh dikatakn fair n square, cuma aku ade skit x puas ati dgn CM LAB TEST...aku x phm knpe sume nk lain2 soklan...x selaras wei??? tp yg aku plg puas ati, walaupun kite ade due group, tp sama lecturer...utk sem nie, aku plg suke DR. FAROUK, die ajar sumpah paham.....hehe....2nd DR BABA, die ajar mcm DR SAMER...bersepah,ajar mane yg penting je, n kne duk dpn baru phm.....tp aku still x phm knpe dak kosmate pompuan aku, hampir sume ah, smpi ade dak laki pun jatuh ati kat die....oh gosh....byk lagi laki macho wei!!!! yg lain2 biase2 je ah...hehe....

sem nie, x byk sgt kenangan manis ah....xleh nk recall ape yg best sem ni....x byk xktvt yg dilakukn bersama...gambo pun x byk sgt aku amek...huhu....tp aku bersyukur, kete aku x wat hal sem nie....cume skit2 je...biasa ah bini no 2 nk manje2 skit dgn owner die...haha

tp enjoy gak maen gamelan, serius enjoy hentak bende 2....tp klau masuk competition serius stress, (gud luck hafiz kecik, do ur best with ur team) ......

tiktoktiktok, tgk2 da study week.....tp aku struggle gile bangat ah study week...siang malam study....bkn aku nk showoff, tp 2 mmg hakikatnye....terasa teramat penat.....thnks kpd nana, awin,pika,zamilah,budin,kj yg teman aku (tp kiteorg study seperately kecuali ari sabtu wat paper final)

so, skrg tgh exam week...so far Alhamdulillah....aku x ckp sng, janji aku leh wat yg terbaek dan puas ati dgn usaha aku, itu yg penting....doakn aku dan rakan2 ku wat yg terbaek utk sem nie....kite org ade lg 4 paper: THERMO,SEPRO 1, PHT, FRENCH....

No comments:

Post a Comment