9/6/10

Ape itu keluarga bahagia??

kene ke adik beradik rmi baru kita anggap itu keluarga bahagia?? so kes mcm aku nie ade sorg adek je x bahagia ke?? hurm....alhamdullilah...family aku happy2 je...tp ade certain part yg aku x akan rase mcm mane org lain rase...

lazimnye, bile time cuti je, aku rase aku la org pertama yg akn rase bosan....aku 2 aku x nnt2 kn kehadirannye....niat utama aku sepanjang cuti nie, is just 2 clear my head with works and study at campus and get some good rest.....tp x bg org lain....aku tgk kawan aku happy je dgn sis n abg die org....cuti itu mmg dinantikn utk berkumpul especiallly time raya nie....

aku x dpt rase keriuhan dlm sesuatu family 2....misalnye, roy selalu cite, family die mesti riuh, kecoh habis klau sume adik-beradik die blk....tp x bg aku, cuti aku nie sunyi je....mujurla ade alam maya yg boleh dibuat teman....lagi satu, aku cume dpt rase ade seorg adek je....aku xkn dpt rase utk menjadi adek....ape rasenye?? mungkin aku dpt lg clear view mcm mane mase dpn 2 klau aku ade abg yg beza umo 2-4 thn....aku juga x kn merasa utk ade adek pompuan atau kakak.....so, kwn2 aku je ah yg aku boleh anggap kakak o adek.....

tp kelebihan adek beradik skit nie, ape yg ko nk sume dapat.....parent ko mmg jaga ko sehabis baek ah....so, ape yg aku dpt conclude kn, ank 4 org plg ideal to have a happy family.....x rmi, dan x skit....P.E.A.C.E.....(aku bosan doe cuti!!!)

No comments:

Post a Comment