9/5/10

PELAMIN??? huh???


hahaha.....aku tersenyum bile aku post title nie.....actually aku nk cite pasal mama aku..hehe....setiap kali g jemputan kawin o asal jumpe pelamin je, mama aku mesti tanye, " abg, abg nk x pelamin mcm nie??" hahaha.....aku wat x pandang je....x pernah aku terpikir bende2 nie sume.kepala aku pikir enjoy je mase nie....

tp sure ah aku akn wat sehbs baek utk aku nye....bende sekali kowt, mesti ah kebabom!!!!!.....tp yg penting aku nk AIR-COND!!!!! klau x, mmg berasap ah aku pki baju melayu dgn "topi" (ape yg selalu laki pki yg ikut adat melayu 2, korg taw kn)....dgn keris lg kat pinggang...hoish....agak menyusahkn ah klau xde air-cond....mmg masam ah muke aku bile photoshooting nnt...haha

so, mama, don't worry...budak skrg da moden, nnt kite sume yg urus kn mcm urus evnt...hahaha....ade duet sume leh jln...haha....(sumpah aku nk ketawa post bende nie...haha)

No comments:

Post a Comment