12/12/10

cuti 2 bulan terakhir...

hurm.... aku rase nie wat kali pertama aku cuti dlm keadaan yg agak busy.....mcm biasa rutin aku setiap pg aku kne anta papa aku keje..kul 5a.m da kne bgn... then, aku kne anta mama aku g hospital tawakal 2 ari sekli dlm kul 7.20a.m....sementara aku tunggu mama aku, aku g jogging kat tasek ttwangsa....blk dlm kul 10a.m....lps 2 aku ade appointment dgn 101 hair care biasa kul 11 ari isnin n khamis...klau xde appointment, blk 2 aku sambung exercise, angkat "loceng bodoh"....lps 2 aku tido smpi zohor...

ptg klau aku rajin aku jln2.... tp ape yg penting cuti kali ini ialah jalan2.....minggu nie start esk, aku kne lyn kawan lama adek aku (dak2 EC) g jln2....aku pun x taw nk g mane....mungkin g skybridge,jln petaling, ICT (again), Time Square, Planaterium(xtaw btul x aku spell 2), n Putrajaya kowt....lps 2 dis coming christmas, mcm biasa aku punye turn lak balik JAY BEE!!!!!!!!!!!! haha..rindu2....da lama x blk...last skli raye....mcm biase makanan wajib kne serbu (murtabak,yong tau foo,mee rebus,otak2 kempas,pasar mlm larkin o dahlia, n chicken chop it roo cafe) .....hehe....

then, on 4th jan aku dgn geng2 aku (apiz,ijat,daus,oje,mirul,ler) insyaAllah akn berlepas ke GENTING...hehe...2 days 1 nite je.....aku harap by dat time aku da physically n mentally ready utk naek sume ride yg ade kat genting 2..hahaha...aku nie penakut skit, mula2 je, tp lps 2 aku yg plg gile (kn apiz, x lupe kat bot langkawi 2, hahaha)

then, 10hb jan, aku dgn family g MELAKA lak....duk kat OCBC BANK CHALLET kat pantai KLEBANG 3 days 2 nites.....mmg da lama pamily aku x g melaka....ade ah lebey 5 thn...kite masuk melaka pun just nk isi NGV...hahaha....

then, insyaAllah, aku dgn family aku g BANDUNG 4 days 3 nite2...nie x taw bile tp da byr da package 2....nie sama ada bln jan (obviously x taw nk sumbat mane sume date da penuh) o mid sem break....

papepun, focus aku cuti nie, keep my body fit n maintain my body weight nnt naek sem baru push btul2 utk lose weight...huhu...

No comments:

Post a Comment