5/26/11

WHAT WAS THAT???!!!!

ok seperti biasa ari rabu ptg..... tmpt plg happening kat tronoh ni ialah pasar mlm tmn maju...so ptg smlm aku,ijat,farouk n atuk je g..... mood time 2 sume happy....masih x stress dgn sem baru.... smpi2 farouk sgt impress dgn perubahan kat tmn maju, cuz da byk kedai...haha....

aku park kete kat dgn "transformer" TnB ..haha... kat dpn petronas 2.... kiteorg pusing dr kedai basuh kete smpi ke kedai halidah.....smlm tekak die org nk mkn nasi kerabu....hurm..... aku x pernah lg rase nasi kerabu....malah masakan pantai timur byk lg aku x pernah rase....takut.....takut x sedap....haha.... aku pulak mcm biasa beli air saje...huhu (sian x kat aku?? sian kn...huhu) time aku nk bli air abg gaban, tibe2 ade sorg org tua ni dtg....dak2 aku kat tepi aku ni da diri jauh2 da.....aku pelik...aku tgk blk...eh.... DR AZMI!!!!! aku tegur die.... DR!!! aku terus salam die.... salam n CIUM tgn die, n slow motion lak 2..... lps je tindakan aku 2, dlm ati aku berkata , " what I'm doing??!!! what was that!!!!???? mabuk ke aku ni??? lps aku tanye ah die, "dr sorg je ke??" dr, "sorg je, baru blk keje" ...dr tanye lg, "awak, mcm sem baru" ...aku,"baru start dr, boleh la" .... 2je perbualan kite....lps 2, dak2 ni ketawa....ko btul ke nuar??? damn!!!.... farouk ckp, " mcm bapak mentua la ko salam td." hahaha....
damn, sumpah malu doe....aku rase DR AZMI pun perasan....eh aku xde niat ah nk jd menantu die...adeh...ank die kecik lg kowt...gile ke ape....adeh.....da3....aku malas nk cite....sumpah bende xkn aku lupe kn smpi bile2....damn!!!

No comments:

Post a Comment