1/22/13

Penyakit Tanpa Ubatnya

Salam....
setelah sekian lama, pg ni selepas solat subuh, tetiba hati ini tergerak utk menulis blog... utk meluahkan perasaan.. untuk mengadu.... sebelum tu biar aku bagi korg satu situasi:

"Kamu dalam penjara tetapi rumah kamu betul-betul bersebelahan dengan penjara tu, kesemua orang yang kamu sayang berada dalam rumah tu"

Ape perasaan korg bile hadapi situasi seperti di atas?? mesti korg terasa nk jumpe yg tersayang setiap hari. Melihat wajah mereka pun sudah memadai memandang kamu di dalam penjara.

Itulah situasi yg aku hadapi skrg.... aku tahu dia berada berdekatan, tp aku tak boleh nk jumpe dia. Da byk da usaha aku lakukan... Da byk cara aku lakukan utk melupakan dia.. tp perasaan terhadap dia masih lagi kuat di dalam hati ini...aku da xtau nk minta tolong dan mengadu kat sape...

Harap dgn kesibukan sem final year ni mampu membantu aku... ape2 pun, aku x salah kan dia... segala tindakan dia, itu hak dia... korg xleh paksa seseorg utk melakukn sesuatu tanpa kerelaan hati org tu.
Akhir kata, sekiranye ingt melibatkan diri dalam bab percintaan ini, pasti anda hati anda telah bersedia terlebih dahulu utk disakiti....

1 comment:

  1. haha meh abang kasi cara nk mlupakan orng tu. hehe

    unfollow twitter, facebook atau pape yg boleh kasi ko ingat kt orng tu. lepas tu sibukan diri dngan buat kerja2, projeck yg dpt buat ko sentiasa ada orng kt keliling. so ko x de reason ntuk ingatkan orng tu lagi.

    aku pon tau apa ko rse, thun lepas ak pon ada lalu peristiwa sme cm ko. alhamdulillah, perasaan tu dah mati dah. tpi kdg2 tu ak pon ada gak stalk twitter dia. haha. tpi always keep in mind to move on la. tayah nk hang on to something yg x real.

    ReplyDelete